Schade, defect of manco bij levering

Jul 24, 2018 12:44:20 PM Gepubliceerd in Verzending & levering 196 keer bekeken

Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door ElectraBrandt.

U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.

De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.

Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen 3 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.

Onderstaand vindt u de richtlijnen:

- Een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
- Een foto van het verzendlabel;
- Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
- Een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
- Een foto van de gehele omvang van het artikel;
- Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's via email: verkoop@electrabrandt.nl

Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen.

Geautoriseerd distributeur van:

Woodward L'Orange logo