Klantenservice

Welkom bij ons ondersteuningsportaal

Veelgestelde vragen

  1. Er zijn geen resultaten gevonden

Laatst gestelde vragen

  1. Retourservice

    Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel kunt u, als deze geen sporen van gebruik heeft, in de originele onbeschadigde verpakking binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Stuur het artikel samen met de originele factuur/pakbonnen terug in een stevige verpakking. Vul op de achterkant van de factuur/pakbonnen de reden van retour in en uw rekeningnummer.

    Het pakket voldoende frankeren en retour sturen aan:

    ElectraBrandt
    De Roysloot 10
    2231NZ Rijnsburg
    the Netherlands

    De verzendkosten bij het retourneren worden niet vergoed. Na ontvangt van uw pakket, zullen wij het orderbedrag aan u terugstorten.

    Lees meer..
  2. Schade, defect of manco bij levering

    Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door ElectraBrandt.

    U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.

    De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.

    Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
    Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen 3 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.

    Onderstaand vindt u de richtlijnen:

    - Een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
    - Een foto van het verzendlabel;
    - Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
    - Een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
    - Een foto van de gehele omvang van het artikel;
    - Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

    Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's via email: verkoop@electrabrandt.nl

    Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen.

    Lees meer..
  3. Niet thuis bij levering

    Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten.

    De transporteur zal uw bestelling weer meenemen of bij de buren afleveren.

    Op de instructiekaart staat vermeld welke actie u kunt ondernemen om uw bestelling opnieuw aangeboden te krijgen.

    Wanneer u geen actie onderneemt, zal de transporteur de eerst volgende werkdag, uw bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.

    Lees meer..
  4. Verzendbevestiging

    Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.

    In dit e-mail bericht vindt u een Track & Trace nummer. Met behulp van dit nummer en de instructies uit de verzendbevestiging, kunt u uw bestelling online volgen.

    Lees meer..
  5. Vertraging

    Wij leveren onze producten binnen de door ons vermelde levertijd binnen Nederland. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan u te leveren. Dit betekent dat uw bestelling vertraging oploopt. Indien uw bestelling vertraging oploopt zal u van ElectraBrandt een e-mail bericht ontvangen.

    Lees meer..
  6. Producten met verschillende levertijden

    Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt uw bestelling verzonden wanneer uw bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.

    Lees meer..
  7. Betalen via bankoverschrijving

    Bij ElectraBrandt kunt u veilig betalen via bankoverschrijving. De verwerking van de betaling is afhankelijk van de snelheid van uw bank.

    Hoe werkt betalen via een bankoverschrijving?

    Bij het afronden van uw order kiest u voor de betaalwijze Bankoverschrijving.
    - Er opent een veld met hierin onze bankgegevens.
    U maakt het geld over via internetbankieren of overschrijving bij de bank.
    - Als de betaling is verwerkt en door ons ontvangen krijgt u een e-mail met hierin de bevestiging van uw bestelling.
    - Uw bestelling wordt verwerkt en in werking gezet zodra de producten op voorraad zijn.

    Lees meer..
  8. Betalen met iDeal

    Bij ElectraBrandt kunt u veilig en snel betalen met iDeal.

    Hoe werkt betalen met iDeal?

    - Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor de betaalwijze iDeal.
    - U kiest voor de bank waar u internet bankiert.
    - Als de betaling is verwerkt en door ons ontvangen krijgt u een e-mail met hierin de bevestiging van uw bestelling.
    - Uw bestelling wordt verwerkt en in werking gezet zodra de producten op voorraad zijn.

    Lees meer..

Geautoriseerd distributeur van:

Woodward L'Orange logo